De slimste boekhouder van Nederland!
Winnaar van drie Yuki awards 🏆🏆🏆 in 2023.
Medewerker Back-Office
Nico Langendoen ontdekte dat slechts 10% van de Nederlandse ondernemers direct zicht heeft op zijn cijfers. Dat moest anders vond hij. Hij richtte in 2016 Finnerz op met als doel tegen een vast tarief, met gerobotiseerde verwerking (Yuki) en een verwerking binnen slechts één werkdag klanten veel beter inzicht te geven in hun prestaties. Hij zag in de praktijk de accountants achter de feiten aan lopen omdat de boekhouding niet op orde was. Advies geven was daardoor minder goed onderbouwd.
Finnerz is hard gegroeid. We behoren tot de gazelles en we zijn er trots op (en een beetje stil van) dat we beloond zijn met maar liefst 4 prijzen:
🏆 Winnaar 2023 Customer Intimacy Award (hoogste klanttevredenheid en tijdigheid)
🏆 Winnaar Mister Yuki 2023 (grootste Yuki ambassadeur Nico Langendoen)
🏅 3de prijs 2023 Yuki Operational Excellence Award
🏆 Winnaar 2024 Customer Intimacy Award (hoogste klanttevredenheid en tijdigheid)
Wij geloven in een sterke toekomst van Finnerz en daarom zoek wij versterking: een enthousiaste back office medewerker. Samen jouw backoffice collega's zorg je ervoor dat alles strak is verwerkt! Ons doel is dat onze klanten dagelijks bij zijn met onze administratie. Via de software van onze partner Yuki richten we processen slim in en besparen fors op de kosten van de afdeling finance. Repeterende taken automatiseren we omdat we niet van dubbel werk houden.
Je bent een belangrijke basis voor onze klantadviseurs. De klantadviseurs rekenen op een naadloos aansluitende administratie zodat zij onze klanten een goed advies kunnen geven. We werken voor leuke klanten. Veel van de klanten komen uit de media, sportscholen, communicatie, reclame en IT-branche.
Naast de dagelijkse communicatie met de klanten ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit, de juistheid en de tijdigheid van de administraties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid. Je hebt oog voor detail, bent communicatief vaardig en een echte teamspeler die ook van gezelligheid houdt. We zitten per slot van rekening niet voor niets in Breda.
We hechten veel waarde aan een gezonde work-life balance.
Zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en de nieuwe standaard om je door te ontwikkelen als financial
Leuk team met een open frisse mindset
Gezellige lunch samen op kantoor
Opleidingsbudget om jezelf verder te ontwikkelen;
Hybride werkomgeving (thuis werken mag)
Laptop van de zaak
2.500 - 3.500 Euro salaris o.b.v. 40 uur
Premievrije pensioenregeling
23 cent per kilometer vergoeding
Wil je ons team komen versterken? Dan horen we graag van je!