Medewerker Back-Office

Solliciteer nu

Medewerker Back-Office

 Finnerz behoort bij tot beste Yuki boekhoudkantoren van Nederland. En we groeien hard. Wij zoeken daarom een zelfstandige adviseur die op basis van actuele data onze klanten adviseert!

Full-time / Part-time · Finnerz Rotterdam

Slechts 10% van de Nederlandse ondernemers heeft direct zicht op zijn cijfers in het lopende boekjaar! 

Over Finnerz

Nico Langendoen ontdekte dat slechts 10% van de Nederlandse ondernemers direct zicht heeft op zijn cijfers. Dat moest anders vond hij. Hij richtte in 2016 Finnerz op met als doel tegen een vast tarief, met gerobotiseerde verwerking (Yuki) en een verwerking binnen slechts één werkdag klanten veel beter inzicht te geven in hun prestaties. Hij zag in de praktijk de accountants achter de feiten aan lopen omdat de boekhouding niet op orde was. Advies geven was daardoor minder goed onderbouwd.  

Finnerz is hard gegroeid. We behoren tot de gazelles en we zijn er trots op (en een beetje stil van) dat we beloond zijn met maar liefst 4 prijzen:

🏆 Winnaar 2023 Customer Intimacy Award (hoogste klanttevredenheid en tijdigheid)
🏆 Winnaar Mister Yuki 2023 (grootste Yuki ambassadeur Nico Langendoen)
🏅 3de prijs 2023 Yuki Operational Excellence Award
🏆 Winnaar 2024 Customer Intimacy Award (hoogste klanttevredenheid en tijdigheid)

Back Office medewerker. Wat staat je te wachten?

Wij geloven in een sterke toekomst van Finnerz en daarom zoek wij versterking: een enthousiaste back office medewerker. Samen jouw backoffice collega's zorg je ervoor dat alles strak is verwerkt! Ons doel is dat onze klanten dagelijks bij zijn met onze administratie. Via de software van onze partner Yuki richten we processen slim in en besparen fors op de kosten van de afdeling finance. Repeterende taken automatiseren we omdat we niet van dubbel werk houden.

Je bent een belangrijke basis voor onze klantadviseurs. De klantadviseurs rekenen op een naadloos aansluitende administratie zodat zij onze klanten een goed advies kunnen geven. We werken voor leuke klanten. Veel van de klanten komen uit de media, sportscholen, communicatie, reclame en IT-branche.

Naast de dagelijkse communicatie met de klanten ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit, de juistheid en de tijdigheid van de administraties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid. Je hebt oog voor detail, bent communicatief vaardig en een echte teamspeler die ook van gezelligheid houdt. We zitten per slot van rekening niet voor niets in Breda.

Video van onze oprichter Nico Landendoen:

Dit neem je mee als teamspeler:

  • Je bent een teamspeler en staat positief in het leven. Je werkt graag samen in een team van collega's.
  • Ambitie, energie en een dosis zelfstandigheid ervaring met boekhouding & verwerking
  • Je leert graag dingen bij. Bij Finnerz geven we je daar volop de ruimte voor.
  • Je werkt graag hard en grondig
  • Je hebt een studieachtergrond in de administratieve hoek óf je bent iemand die dit in de praktijk aantoonbaar heeft geleerd.
  • Je bent 24 tot 40 uur beschikbaar

Dit is wat wij jou kunnen bieden

  • We hechten veel waarde aan een gezonde work-life balance. 

  • Zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en de nieuwe standaard om je door te ontwikkelen als financial

  • Leuk team met een open frisse mindset

  • Gezellige lunch samen op kantoor

  • Opleidingsbudget om jezelf verder te ontwikkelen;

  • Hybride werkomgeving (thuis werken mag)

  • Laptop van de zaak

  • 2.500 - 3.500 Euro salaris o.b.v. 40 uur

  • Premievrije pensioenregeling

  • 23 cent per kilometer vergoeding

Solliciteer

Wil je ons team komen versterken? Dan horen we graag van je!