Office Manager

Solliciteer nu

Office Manager

 Finnerz behoort bij tot beste Yuki boekhoudkantoren van Nederland. En we groeien hard. Wij zoeken daarom een office manager die ons hele team verder helpt!

Full-time / Part-time · Finnerz Breda

Slechts 10% van de Nederlandse ondernemers heeft direct zicht op zijn cijfers in het lopende boekjaar! 

Over Finnerz

Nico Langendoen ontdekte dat slechts 10% van de Nederlandse ondernemers direct zicht heeft op zijn cijfers. Dat moest anders vond hij. Hij richtte in 2016 Finnerz op met als doel tegen een vast tarief, met gerobotiseerde verwerking (Yuki) en een verwerking binnen slechts één werkdag klanten veel beter inzicht te geven in hun prestaties. Hij zag in de praktijk de accountants achter de feiten aan lopen omdat de boekhouding niet op orde was. Advies geven was daardoor minder goed onderbouwd.  

Finnerz is hard gegroeid. We behoren tot de gazelles en we zijn er trots op (en een beetje stil van) dat we beloond zijn met maar liefst 3 prijzen:

🏆 Winnaar 2023 Customer Intimacy Award (hoogste klanttevredenheid en tijdigheid)
🏆 Winnaar Mister Yuki 2023 (grootste Yuki ambassadeur Nico Langendoen)
🏅 3de prijs 2023 Yuki Operational Excellence Award

Office manager. Wat staat je te wachten?

Ben jij een georganiseerde en proactieve professional die graag verantwoordelijkheid neemt? Wij zijn op zoek naar een Office Manager die de interne processen en operationele taken van ons bedrijf kan beheren en coördineren.

Als Office Manager bij Finnerz ben jij de spin in het web. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en draagt bij aan een efficiënte en gestroomlijnde werkomgeving. Je neemt een breed scala aan taken op je, van het implementeren en onderhouden van nieuwe systemen tot het regelen van heerlijke kantoorsnacks.


Een impressie van jouw takenpakket: 

- Het beheren van diverse interne zaken, zoals het bijhouden van vakantiedagen, het opstellen van de planning en het beheer van debiteuren. Jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.
- Je organiseert het bestellen van boodschappen. Kantoorvoorraad op peil betekent blije collega’s!
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende aanvragen. Een professionele en vriendelijke afhandeling van telefoongesprekken en mails vinden wij belangrijk.
- Je beheert verschillende bedrijfsprocessen, zoals het stroomlijnen van het 'nieuwe klant'-proces en het coördineren van de 'uitstelregeling'. Je houdt de voortgang bij, identificeert mogelijke verbeteringen en implementeert deze in overleg met het team.
- Je speelt een belangrijke rol bij het testen, trainen en documenteren van nieuwe systemen en processen. Alles om onze efficiëntie te optimaliseren.
- Als er een nieuwe collega binnenkomt neem jij die onder je hoede. Een warm welkom, en natuurlijk het onder de knie krijgen van de interne processen. Jij zorgt ervoor dat ze binnen no-time hun weg hebben gevonden.
- Je zorgt ervoor dat klantgegevens accuraat worden bijgehouden in ons CRM-systeem. Hierdoor verzeker je jouw collega’s van een optimale communicatie met klanten.
- Je beheert ons offertesysteem en zorgt ervoor dat het offerteproces efficiënt en nauwkeurig verloopt. Je werkt samen met verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat offertes tijdig worden opgesteld en opgevolgd.

Video van onze oprichter Nico Langendoen:

Ben jij de ideale officemanager voor ons?

  • Je hebt ruime ervaring als Office Manager of in een vergelijkbare functie.
  • Je bent goed georganiseerd, zelfstandig en kunt goed prioriteiten stellen.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent een teamspeler.
  • Je bent proactief en denkt graag mee over verbeteringen en efficiëntie.
  • Je hebt affiniteit met het beheren en implementeren van systemen en processen.
  • Je bent stressbestendig en kunt goed omgaan met een dynamische werkomgeving.

Dit is wat wij jou kunnen bieden

  • We hechten veel waarde aan een gezonde work-life balance
  • Zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en de nieuwe standaard om je door te ontwikkelen
  • Leuk team met een open frisse mindset
  • Gezellige lunch samen op kantoor

  • Opleidingsbudget om jezelf verder te ontwikkelen

  • Laptop van de zaak

  • 2.000 - 3.000 Euro salaris o.b.v. 40 uur
  • Pensioenregeling
  • 21 cent per kilometer vergoeding

Als Office Manager bij Finnerz speel je een essentiële rol in het succes van ons bedrijf. Je krijgt de mogelijkheid om je talenten te benutten, en in alles wat je doet een positieve bijdrage te leveren aan onze groeiende organisatie. 

Solliciteer

Heb je interesse in deze uitdagende functie? We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!